شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پت / فروش بطری پت گیلان | نماینده پخش بطری پت گیلان به فروشگاه های سراسر کشور

فروش بطری پت گیلان | نماینده پخش بطری پت گیلان به فروشگاه های سراسر کشور

امروزه با توجه به سرعت زندگی و عدم زمان کافی و صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از شستشوی مدام ظروف بسیاری از مردم به استفاده از ظروف یک بار مصرف روی آورده اند. لذا در این راستا کارخانجات  فروش بطری پت گیلان  اقدام به تولید انواع بطری یک بار مصرف نموده است. بطری پت پلاستیکی در قالب های متنوع و منحصر به فرد طراحی و تولید می شود
که در ادامه می توانید با انواع قالب بطری های پت آشنا شوید. : بطری پت گرد ۲٫۵ لیتری ، بطری پت ۱٫۴ لیتری فراز ، بطری پت جار شفاف با درب ۷۵۰ سی سی ، طری پت ۳/۵ لیتری گرد ، بطری پت ۱٫۵ لیتری فراز ، بطری پت شفاف دو لیتری ، بطری پت ۱ لیتری سفید و شفاف و … .

فروش بطری پت گیلان | نماینده پخش بطری پت گیلان به فروشگاه های سراسر کشور

فروش بطری پت به قیمت کارخانه

فروش بطری پت به قیمت کارخانهتولید کننده بطری پت در گیلان افتخار دارد بطری های پت خود را به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. شما میتوانید قیمت ظروف پت را در فضای مجازی پیدا کرده و هر یک از این ظروف را که متناسب با نیاز شما می باشد خریداری کنید و از تخفیفات ویژه این کارخانه استفاده نمایید. بطری پت علاوه بر گیلان در سایر شهر های ایران در قالب های متنوع و منحصر به فرد طراحی و
تولید می شود، این واحد تولیدی بطری پت پلاستیکی در گیلان شرکت کشت افزا می
باشد که با تولید بطری پت و ظروف های پلاستیکی پت توانسته با شرکت های
معتبر زیادی در این زمینه همکاری داشته باشد. از جمله تولید محصولات این شکرت می توان به  تولید پت در تهران ، تولید بطری پت اصفهان اشاره کرد.

لیست قیمت انواع بطری پت

لیست قیمت انواع بطری پتهمانطور که گفته شد بطری های پت در سایر شهر ها به غیر از گیلان نیز به فروش میرسد که میتوان به فروش بطری پت در مشهد و فروش بطری پت در اصفهان اشاره کرد. و با توجه به نوسانات اخیر قیمت ارز و تفاوت قیمت در مواد اولیه این نوع از بطری ها قیمت های آنها در حال تغییر می باشد. شما برای خرید این نوا از بطری ها و ظروف میتوانید سری به فضای مجازی زده و با جستجوی قیمت بطری ۱٫۵ لیتری میتوانید انواع این قیمت ها را در سایت های مختلف مشاهده نمایید. و پیشنهاد ما به شما خرید تولید کننده ظروف جار می باشد. چرا که علاوه بر کیفیت این ظروف می توانید از تخفیفات ویزه ای که برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده لازم را برده و با خرید عمده این محصولات سود خوبی را نصیب خود گردانید .

خرید و فروش بطری پت گیلان

خرید و فروش بطری پت گیلانشما با جستجوی قیمت بطری پلاستیکی یک لیتری می توانید به انواع مختلف این بطری ها دست پیدا کنید که یکی از این محصولات بطری پت گیلان است. که شما علاوه بر خرید این محصول به صورت فیزیکی از بازار شهرتان می توانید آن را طریق فضای مجازی به آسان ترین شیوه دریافت نمایید . خرید محصولات پت گیلان از طریق اینترنت میتواند برای شما تخفیف ویژه ای را به همراه داشته باشد و همچنین با خرید عمده این محصولات میتوانید آن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران خرد قرار داده تا از سود مناسبی برای خود بهره مند شوید.

نمایندگی پخش بطری پت گیلان

نمایندگی پخش بطری پت گیلان با توجه به بزرگی کارخانجات بطری پت گیلان این شرکت در نظر دارد نمایندگی پخش بطری را از سراسر ایران گرفته تا مشتریان این شکرت به راحتی بتوانند محصولات مورد نظر خود را از این شرکت تهیه نمایند. همان گونه که مستحضر هستید بطری پت گیلان علاوه بر گیلان در شهر هایی مثل تهران ، مشهد  و اصفهان نیز در حال تولید و فروش می باشد که شما با جستجویی ساده در فضای مجازی می توانید به این واقعیت پی برده و در صورت نیاز از هر یک از این مکان های معتبر شرکت خرید خود را به سهولت انجام دهید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

پاسخی بگذارید