شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / لیبل بطری / سفارش چاپ لیبل بطری به صورت رولی

سفارش چاپ لیبل بطری به صورت رولی

در دنیای اطراف مان اگر اندکی دقت داشته باشیم بطری ها و جعبه ها ظروف بسته بندی شده را مشاهده می کنیم که به منظور اطمینان بیشتر مورد کاربری قرار می گیرند و یک برچسبی را در روی آن ها مشاهده می کنیم. چاپ لیبل بطری به صورت رولی اغلب به طور عمده سفارش داده می شود که با این وجود تغییرات چشمگیر در قیمت آن ها دیده می شود.

سفارش چاپ لیبل بطری به صورت رولی

آشنایی با چاپ لیبل بطری به صورت رولی

آشنایی با چاپ لیبل بطری به صورت رولیلیبل را اگر بخواهیم تعریف کنیم باید بگوییم که برچسبی از جنس کاغذ، فلز، پارچه و یا پلاستیک می باشد که اطلاعات مفید در مورد جنس مد نظر ارائه می دهد و به سبب کارایی عالی که دارد بسیار مورد توجه می باشد. محصولات بعد از این که مراحل بسته بندی را طی کردند و مشخصات شان تعیین شد لیبل ها بر همین اساس چاپ می شوند و روی کالا چسبانده و درج می گردند.

از نمونه لیبل های پر کاربرد که در بازار بسیاتر مطرح می باشد لیبل بطری است که روی بطری های آب معدنی، دلستر، آبمیوه، دارو های گیاهی و … مشاهده می شود و روی هر کدام اگر دقت داشته باشیم مشخصات خاصی درج است.

چاپ لیبل بطری در نمونه های مختلف می باشد که چاپ لیبل بطری در دو نوع رولی و شیت است که گزینه بارز در این جا چاپ لیبل به صورت رولی می باشد. محصولات مورد نظر را در اندازه های متفاوت می توان جست و جو کرد که سایز شان متناسب با نوع بطری انتخاب می شود که در نمونه های بزرگ، کوچک و متوسط یافت می گردد.

در چاپ لیبل باطری به صورت رولی ماشین آلات فلسکو مورد کاربری قرار می گیرد. در این نوع چاپ نوشته ها اغلب به صورت بر جسته است و به همین سبب در لیبل های روی بطری مورد توجه قرار می گیرند.

مراکز انواع چاپ لیبل رنگی در تهران

مراکز انواع چاپ لیبل رنگی در تهرانچاپ لیبل ها را می دانیم در نمونه های ساده و رنگی می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا منی باشند که بر همین مبنا نیز قیمت گذاری می شوند. چاپ لیبل رنگی را در این جا می گوییم که با به کارگیری رنگ های متنوع و زیبا شکل ظاهری بسته بندی ها را بسیار عالی می کند که در انتخاب محصولات تاثیر بسیار می گذارد.

مراکز چاپ لیبل رولی در کشور ما بسیار است که در این جا به مراکز چاپ لیبل تهران اشاره می کنیم که بسیار فعال می باشد و پذیرای سفارشات به طور عمده است تا دیگر در این زمینه احساس کمبود نشود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

پاسخی بگذارید