شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / خرید بطری پلاستیکی دلستر | جنس های مختلف بطری

خرید بطری پلاستیکی دلستر | جنس های مختلف بطری

در میان انواع مختلف بطری های پلاستیکی بطری های دلستر یکی از نمونه های  معروف است که که درب ها مخصوص خودش و از جنس خودش می باشد. بطری های مخصوص دلستر نسبت به بطری های دیگر دارای قیمت پایین تری می باشد. که شامل : بطری پلاستیکی دلستر شفاف، بطری پلاستیکی دلستر سبز رنگ، بطری پلاستیکی دلستر قرمز رنگ، بطری پلاستیکی دلستر آبی رنگ ، بطری پلاستیکی دلستر قهوه ای رنگ است. که برند های مختلفی در کارخانجات در حال تولید این بطری ها می باشند که شما می توانید با تماس از طریق این سایت با کارشناس مربوطه خرید بطری پلاستیکی دلستر خود را مستقیم از کارخانه به عمل آورید.

خرید بطری پلاستیکی دلستر | جنس های مختلف بطری

خرید بطری پلاستیکی دلستر

خرید بطری پلاستیکی دلسترخرید بطری پلاستیکی دلستر در میان مردم رونق بسیاری دارد به همین دلیل برندهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند که تعدادی از آنها برند گلستیک،برند اروند پلاست، برند تیلن پلاست،برند الوان پلاست،برند پارس پلاستیک می باشد.

قیمت بطری پلاستیکی دلستر به وسیله کارشناسان موجود در کارخانه براساس زیر مشخص می شود:

. اندازه بطری

.رنگ بطری

.برند تولیدی بطری

.استاندارد بودن بطری

.بهداشتی بودن بطری

کارخانجات تولیدی بطری فروش عمده بطری پلاستیکی را به کارخانجات آب معدنی و مایعات به انجام میرسانند که شما که در ابتدای کار خود هستید از طریق خرید اینترنتی می توانید از قیمت بطری خالی برندها و طرح های مختلف آگاه شوید.

موارد استفاده بطری پلاستیکی

موارد استفاده بطری پلاستیکی شیشه خیلی راحت تر از پلاستیک بازیافت می شود بطری پلاستیکی برای بازیافت به حرارت بالایی نیاز دارد ولی تجزیه اش به سختی انجام می گیرد.و باکتری ها به سختی آنها را مورد حمله قرار می دهد به طریقی که چندین سال در گوشه ای از طبیعت باقی می ماند برای جلوگیری از این طریق می توان بطری پلاستیکی که مورد استفاده قرار گرفته را در نایلونی جدا قرار گرفته تا به دست بازیافت کنندگان برسد .

موارد استفاده بطری پلاستیکی جز در کارخانجات مایعات و کافی شاپ ها در دکوراسیون اتاق برای ساخت جا لامپی و یا جا قلکی و یا در باغچه بجای جا گلدانی مورد استفاده قرار میگیرد که برای نمونه یک بطری یک و نیم لیتری بزای ساخت یک جا مدادی رو میزی استفاده میشود که قیمت بطری ۱٫۵ لیتری از طریق کارشناس و قیمت مواد در هر روز مشخص می شود و براساس نیاز متقاضی کنند که در کار دکور تعداد کمتر و برای کارخانجات مایعات تعداد بیشتر است قیمت هم متفاوت است.

تولید بطری پلاستیکی در طرح های مختلف

تولید بطری پلاستیکی در طرح های مختلفهمان گونه که اطلاع داریم  که هر جنس خوراکی از جمله نوشیدنی ها نیاز به بسته بندی بطری پلاستیکی دارد که در طرح های مختلف در کاربرهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد بطری که برای آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد دارای یک طرح خاص و دارای مقاوم مخصوص آب است که وزن بطری خالی آب معدنی از بطری خالی آب میوه کمتر است.که هم دلیل اقتصادی و هم دلیل کیفیتی دارد.  هرچه حجم و وزن بطری بالاتر باشد هزینه تولید بطری بالاتر رفته و قیمت فروش هم بالاتر می رود.

سایت خرید و فروش بطری پلاستیکی

سایت خرید و فروش بطری پلاستیکیکارخانجات تولیدی بطری پلاستیکی بعد از تولید فروش خود را به صورت عمده به کارخانجات آب معدنی و یا نوشیدنی به انجام می رسانند و یا به مغازه فروشی های عمده فروش که در هر شهر در یک ناحیه می باشند صورت می گیرد  که لیست قیمت بطری خالی آب معدنی و نوشیدنی ها به دست کارشناس سایت فروش بطری پلاستیکی می باشد مشتری را از قیمت مطلع می سازد.اما اگر خریدارانی مانند کافی شاپ ها و رستوران ها و مشاغل دیگر که کارشان با بطری است می توانند به طور مستقیم از طریق سایت خرید و فروش بطری پلاستیکی به انجام برسانند و از قیمت عمده بطری آب معدنی و نوشیدنی های دیگر آگاه شوند.

فروشندگان بطری پلاستیکی در کشور

فروشندگان بطری پلاستیکی در کشورتولیدی بطری پلاستیکی در کشور دارای سرمایه هنگفت نیست و در مقابل تولیدی های دیگر به سرمایه کمتری نیاز دارد و به دستگاه تزریق پریفورم،دستگاه بادکن بطری، دستگاه تزریق درب بطری، قالب بطری پت،قالب درب بطری می باشد و تهیه مواد اولیه که پریفورم و مواد تهیه بطری است به مقدار حجم بطری بستگی دارد که مقدار حجم مواد استفده شده در نیم لیتری با یک ونیم لیتری یکسان نیست به همین میزان قیمت بطری پلاستیکی یک لیتری با نیم لیتری متفاوت است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

بطری دوغ خارجی | خرید و فروش محصولات پلاستیکی

بطری نوعی از نگهدارنده است که جنس های مختلفی دارد که پرکاربردترین شان: بطری پلاستیکی: برای استفاده از آشامیدنی ها، خوراکی ها، شوینده ها، پاک کننده ها و غیره بطری شیشه ای: این مدل نیز برای استفاده از آشامیدنی ها و خوراکی ها، دارو ها و ...به کار می رود. در گذشته به جای بطری از کوزه و حتی بشکه برای نگهداری از مواد آشامیدنی و خوراکی استفاده می شد که خطر آلودگی و فاسد شدن محتوا بسیار بالا بود. با پیشرفت روز افزون صنعت، بطری جای این کالا را گرفت. ناگفته نماند که جنس بطری ها بعضاً سفالی یا سنگی هم می باشد. دهانه بطری ها را عموماً یک سرپوش پلاستیکی، فلزی یا چوب پنبه ای می پوشاند. بسیاری از انواع بطری ها، بازیافت می شوند. معمولاً سه مدل بطری در بازار وجود دارد که به این شرح است: بطری کاد بطری سر حلقه ای بطری سبدی بطری ها در کشورهای مختلف تولید، وارد و صادر می شوند. یکی از انواع بطری های کاربردی بطری دوغ خارجی می باشد که در کنار بطری های دیگر آشامیدنی ها و لبنیات در شرکت های داخلی تولید و برخی دیگر از شرکت ها آن را وارد می کنند. 

پاسخی بگذارید