شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری پلاستیکی / بطری دوغ خارجی | خرید و فروش محصولات پلاستیکی

بطری دوغ خارجی | خرید و فروش محصولات پلاستیکی

بطری نوعی از نگهدارنده است که جنس های مختلفی دارد که پرکاربردترین شان: 

  • بطری پلاستیکی: برای استفاده از آشامیدنی ها، خوراکی ها، شوینده ها، پاک کننده ها و غیره 
  • بطری شیشه ای: این مدل نیز برای استفاده از آشامیدنی ها و خوراکی ها، دارو ها و …به کار می رود. 

در گذشته به جای بطری از کوزه و حتی بشکه برای نگهداری از مواد آشامیدنی و خوراکی استفاده می شد که خطر آلودگی و فاسد شدن محتوا بسیار بالا بود. با پیشرفت روز افزون صنعت، بطری جای این کالا را گرفت. ناگفته نماند که جنس بطری ها بعضاً سفالی یا سنگی هم می باشد. دهانه بطری ها را عموماً یک سرپوش پلاستیکی، فلزی یا چوب پنبه ای می پوشاند. بسیاری از انواع بطری ها، بازیافت می شوند. معمولاً سه مدل بطری در بازار وجود دارد که به این شرح است: 

  1. بطری کاد 
  2. بطری سر حلقه ای 
  3. بطری سبدی 

بطری ها در کشورهای مختلف تولید، وارد و صادر می شوند. یکی از انواع بطری های کاربردی بطری دوغ خارجی می باشد که در کنار بطری های دیگر آشامیدنی ها و لبنیات در شرکت های داخلی تولید و برخی دیگر از شرکت ها آن را وارد می کنند. 

بطری دوغ خارجی | خرید و فروش محصولات پلاستیکی

بطری پلاستیکی دوغ | خرید و فروش انواع بطری پلاستیکی

بطری پلاستیکی دوغ | خرید و فروش انواع بطری پلاستیکیحتماً روزانه با بطری های پلاستیکی و شیشه ای فراوانی مواجه می شوید. این بطری ها کارایی های خاص خود را دارند و از آن ها همان گونه که ذکر شد، در موارد مختلف استفاده می شود. در این میان، بطری پلاستیکی دوغ، نوع و جنس آن مانند دیگر بطری های حاوی لبنیات و آشامیدنی ها می باشد. این نوع بطری ها را می توانید در فروشگاه های بزرگ و کوچک مشاهده کنید. بطری های پلاستیکی دوغ در حجم های یک و نیم لیتری و ۳۰۰ سی سی به بازار عرضه می شوند. به دلیل استفاده از بطری های پلاستیکی دوغ و دیگر آشامیدنی ها، خرید و فروش محصولات پلاستیکی با حجم بالایی در کشور صورت می گیرد. 

فروشنده بطری دوغ خارجی در کشور

فروشنده بطری دوغ خارجی در کشوراگر جستجویی در اینترنت انجام دهید و به دنبال فروشنده بطری دوغ خارجی در کشور بگردید، به سایت های متعددی بر می خورید که در این زمینه فعالیت می کنند. برخی از این سایت ها متعلق به شرکت های وارد کننده بطری دوغ خارجی هستند و برخی دیگر تنها فروشنده بطری دوغ خارجی. خرید بطری دوغ خارجی از این سایت ها امکان پذیر می باشد. در سطح شهر نیز نمایندگی های گوناگونی از شرکت های مختلف وجود دارد که فعالیت شان در این عرصه است. 

خرید و فروش انواع محصولات پلاستیکی

خرید و فروش انواع محصولات پلاستیکیمحصولات پلاستیکی امروزه، به بخشی جدایی ناپذیر از روند زندگی رومره انسان ها تبدیل شدند؛ برای همین است که خرید و فروش انواع محصولات پلاستیکی به وفور انجام می شود. به اطراف تان اگر نگاهی گذرا بیندازید، به فروشگاه های متعددی بر می خورید که انواع محصولات پلاستیکی را به فروش می رسانند که شامل بطری ها، اسباب بازی ها، لوازم آشپزخانه و … می شود. سایت های اینترنتی مختلفی هم در بخش فروش محصولات پلاستیکی فعالیت می کنند.

خرید محصولات پلاستیکی هر چند بسیار راحت، ارزان و کاربردی اند؛ ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که برخی از این محصولات بازیافت نمی شوند و آسیب های جدی ای به محیط زیست وارد می نمایند. 

پخش عمده بطری دوغ خارجی در کشور

پخش عمده بطری دوغ خارجی در کشوردر کنار این که شرکت های داخلی تولیدات گسترده ای در زمینه بطری دوغ دارند؛ برخی از شرکت های بازرگانی، اقدام به واردات بطری های دوغ می نمایند. پخش عمده بطری دوغ خارجی در کشور، از سوی همین شرکت ها صورت می گیرد و در پهلو این شرکت ها وارد کننده، برخی فروشگاه های مرتبط نیز در کار پخش عمده این مدل از بطری ها چه از نوع پلاستیک و چه از نوع شیشه و … هستند. این شرکت ها در وب سایت های خود و دیگر فروشگاه های آنلاین تبلیغات می کنند و دسترسی به کالای شان را برای خریداران، آسان نموده اند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

خرید بطری پلاستیکی عمده | قیمت انواع بطری در کشور

بطری‌های پلاستیکی یکی از انواع ظروف پلاستیکی هستند که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال آزمایشگاه‌ها یکی از مراکزی هستند که بطری‌های پل

پاسخی بگذارید