شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / بطری / بطری دوغ اهواز | خرید و فروش مستقیم انواع بطری توسط کارخانه تولیدکننده

بطری دوغ اهواز | خرید و فروش مستقیم انواع بطری توسط کارخانه تولیدکننده

بطری دوغ اهواز که توسط شرکت تولید کننده آن به صورت مستقیم خرید و فروش می شود دارای تنوع در طرح و شکل می باشد. کارخانه تولید کننده انواع بطری در اهواز از بهترین مواد اولیه پلاستیکی با رعایت بهداشت بطری های دوغ را در حجم های متفاوت می سازد. جهت خرید عمده و مستقیم انواع بطری دوغ می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید. از این طریق نیز می توانید قیمت بطری دوغ را بفهمید. خرید و فروش بطری در کشور ما در حجم بالایی صورت می گیرد زیرا تولیداتی که نیاز به بطری داشته و در این نوع بطری ها بسته بندی می شوند بسیار زیاد است. 

بطری دوغ اهواز | خرید و فروش مستقیم انواع بطری توسط کارخانه تولیدکننده

خرید و فروش بطری دوغ در اهواز

خرید و فروش بطری دوغ در اهوازتولید بطری دوغ در اهواز که در کارخانه تولید بطری های پت انجام می شود دارای خرید و فروش فوق العاده ای می باشند. معمولا برای بسته بندی دوغ ها در شرکت های تولید لبنیات از بطری هایی در حجم های زیر استفاده می شود:

  • نیم لیتری
  • یک و نیم لیتری
  • چهار لیتری

شرکت تولید بطری در اهواز با ساخت بطری های دوغ و دیگر نوشیدنی ها در حجم های مختلف توانسته است نیاز بیشتر کارخانه های تولید نوشیدنی را برطرف نماید. این نوع بطری ها دارای قیمت ارزانی بوده و معمولا دارای جنس پلاستیکی هستند. 

تولیدکننده انواع بطری دوغ

تولیدکننده انواع بطری دوغدر کشور ایران تولید کننده انواع بطری دوغ در شهرهای مختلفی فعالیت می کند. بطری پت پلاستیکی عرضه شده توسط تولید کننده آن باعث شده نظر بیشتر خریداران به این نوع بطری جلب شود. تولید بطری پت از مواد پلی اتیلن ترفتالات انجام می شود که در شهر اهواز و دیگر شهرها در مدل ها و اندازه های متفاوتی تولید می شود. این نوع بطری ها اکثرا در حجم بالایی توسط مشتری تقاضا می شود انواع بطری دوغ را می توانید به صورت های مخترفی از تولید کننده آن سفارش و خریداری نمود. بطری های دوغ تولید شده در کارخانه های تولید بطری در رنگ سفید بوده و از جنس پلاستیک می باشند. 

سفارش بطری به صورت عمده

سفارش بطری به صورت عمدهبا خرید عمده بطری قیمت ارزان تری را پرداخت کنید. امروزه به دلایل تولیدات بالای محصولاتی نظیر نوشابه، دوغ و انواع آبمیوه و آب معدنی تولید بطری های متنوع در حجم بالایی تولید می شود. اغلب شرکت های تولیدی سفارش بطری ها را به صورت عمده ثبت می نمایند. عرضه مستقیم بهترین نمونه های بطری در طرح های زیبا و جدید در این نمایندگی فروش انجام می شود. جهت ثبت سفارشات عمده لطفا به سایت مراجعه کنید. قیمت های ارزان در فروش عمده باعث بالا رفتن تقاضا و افزایش خرید انواع بطری ها به صورت عمده شده است.

تولید بطری پت پلاستیکی در اهواز

تولید بطری پت پلاستیکی در اهوازآیا می دانید چرا شرکت های تولید نوشیدنی ازبطری های پت برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها استفاده می کنند؟ آیا در اهواز شرکت تولید کننده بطری پت نیز وجود دارد؟ بطری های پت نسبت به دیگر بطری های پلاستیکی در برابر سایش و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای انعطاف پذیری بالایی هستند. از دیگر مزیت های تولید بطری های پت عبارتند از:

  • ضریب اصطکاک پایین
  • قابل بازیافت
  • مقاومت بالا

بطری های پت پلاستیکی تولید شده در اهواز توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شوند. این نوع بطری ها دارای خصوصیات زیر می باشند:

  • کیفیت بسیار بالا
  • بدون نشتی
  • استحکام بالا
  • عدم وجود خراش روی بطری
  • دوار بودن گلویی بطری
  • شفافیت مناسب

این نوع بطری ها را می توان در جدیدترین مدل ها سفارش و خریداری نمود.

پخش و توزیع بطری دوغ در اهواز

پخش و توزیع بطری دوغ در اهوازپخش و توزیع بطری های دوغ در چه شهرهایی از کشور انجام می شود؟ معمولا در شهرها و مراکزی که کارخانه های تولید لبنیات و انواع نوشیدنی ها فعالیت دارند،پخش و توزیع انواع بطری انجام می شود. در اهواز نیز کارخانه های تولید بطری وجود دارند که بطری دوغ را در طرح، شکل و اندازه های متفاوت جهت جلب نظر مشتری ها به صورت انبوه تولید می کنند. این کارخانه ها دارای دقاتر روش متعدد در مرکز شهر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت بطری آب شیشه ای | تولیدی بطری شیشه ای

 امروزه تولید بطری شیشه ای برای کاربرد در انواع صنایع مختلف بسیار رونق گرفته است یکی از صنایعی که می توان از آن نام برد صنعت آب فروشی است که در سال های اخیر شکل گرفته است . قیمت بطری آب شیشه ای بسته به انواع مختلفی که دارد از لحاظ طرح ، رنگ و سایز و ... می تواند متفاوت باشد . تولید بطری شیشه ای برا آب آشامیدنی می تواند جایگزین بسیاری دیگر از انواع بطری های بی کیفیت موجود در بازار باشد . چرا که علاوه بر موثر بودن در سلامت می توان از لحاظ گوناگون مانند بازیافت این محصولات و ... مورد توجه قرار بگیرند .

پاسخی بگذارید