شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفورم / مراکز فروش پریفورم دهانه ۹۰ در اصفهان

مراکز فروش پریفورم دهانه ۹۰ در اصفهان

پریفورم دهانه ۹۰ به عنوان بهترین نوع ماده انتخابی در تولید انواع بطری بسته بندی در برند های مختلف و در شهرهای متفاوت ایران تولید می‌شود. یکی از مهم ترین برند های تولید کننده انواع پریفرم دهانه ۹۰ در اصفهان واقع است. شرکت پریفرم اصفهان این محصول را به کمک مواد اولیه معتبر تولید می‌کند که دارای خصوصیات و مشخصات منحصر به فرد است. از مهمترین خصوصیات پریفرم اصفهان که باعث جذابیت در خرید پریفورم شده می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این محصول در دهانه ۹۰به صورت استاندارد طراحی می شود. به عبارت دیگر می توان گفت پریفرم اصفهان به صورت پریفرم دهانه ۹۰ طراحی می‌شود که می‌تواند دارای قابلیت های منحصر به فرد در برابر فشار بالای گاز در قسمت دربند باشد. در راستای استفاده از این استاندارد در تولید انواع پریفرم اصفهان از این محصول معمولاً برای بسته بندی کردن محصولات گاز دار و بدون گاز استفاده می شود.

مراکز فروش پریفورم دهانه 90 در اصفهان

انواع پریفورم دهانه ۹۰ صادراتی

انواع پریفورم دهانه 90 صادراتی پریفورم دهانه ۹۰ ۴۵ گرم ۵۰ گرم ۵۵ گرم ۶۰ گرم ۶۵ گرم ۷۰ گرم.پریفرم در واقع یک محصول تولید شده به کمک مواد اولیه پلاستیکی است که می تواند دارای خواص مطلوب بسیار زیادی باشد. از مهمترین خواص مطلوب این محصول می توان به شفافیت این محصول، سبک بودن، استحکام بالا، خواص خزشی مطلوب، مقاومت شیمیایی بالا، ظاهر زیبا، دسترسی آسان و قیمت پایین اشاره کرد. پریفرم در واقع یک محصول تولید شده به کمک مواد اولیه پلاستیکی است که می تواند دارای خواص مطلوب بسیار زیادی باشد. از مهمترین خواص مطلوب این محصول می توان به شفافیت این محصول، سبک بودن، استحکام بالا، خواص خزشی مطلوب، مقاومت شیمیایی بالا، ظاهر زیبا، دسترسی آسان و قیمت پایین اشاره کرد.

خرید استثنایی پریفورم دهانه ۹۰

خرید استثنایی پریفورم دهانه 90 شرکت پگاه فراز با دارا بودن دستگاههای تمام اتوماتیک و قالبهای پیشرفته تولید کننده محصولات زیر میباشد. پریفرم های دهانه ۳۰ شورت نک در اوزان ۱۱/۲و ۱۲/۵ و ۲۶ گرم جهت بطری های آب معدنی این شرکت دارای پروانه بهداشتی ساخت و گواهی نامه های OHSAS18001 -ISO 14001 – ISO9001 می باشد . در حال حاضر پریفرم های این شرکت به کشور های همسایه صادر میشود.شرکت پلاستیک حسنی تولید کننده ظروف بسته بندی iml ، ظروف پلاستیکی و جار و پت انواع بطری های دسته دار تولید و فروش بطری پت با کیفیت و قیمت مناسب شرکت پلاستیک حسنی از اولین تولید کنندگان بطری دسته دار یک لیتری در ایران میباشد .تجارت پریفرم اصفهان در راستای صادرات این محصول به دیگر کشورها می تواند جزو تجارت های پرطرفدار باشد. فروش پریفرم اصفهان در راستای ویژگی های منحصر به فردی که دارد با روش‌های مختلف انجام می‌شود.شرکت پخش پریفرم با کیفیت مناسب در اصفهان امکانات بسیار خوبی برای تجارت در این زمینه را ایجاد کرده‌ است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت پریفورم دهانه ۷۰ در بازار ایران

پریفورم یکی از ماده های پرکاربرد در صنعت پلاستیک سازی است که در تهیه بطری تاثیر بسیار زیادی می گذارد همچنین قیمت این پریفورم دهانه 70 در بازار های داخلی کشور به

پاسخی بگذارید