شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفورم / قیمت پریفورم دهانه ۷۰ در بازار ایران

قیمت پریفورم دهانه ۷۰ در بازار ایران

پریفورم یکی از ماده های پرکاربرد در صنعت پلاستیک سازی است که در تهیه بطری تاثیر بسیار زیادی می گذارد همچنین قیمت این پریفورم دهانه ۷۰ در بازار های داخلی کشور به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد و آشنایی با این عوامل مهم نیز باعث می شود تا متقاضی بتواند بهتر این ماده را تشخیص داده و بتواند بهترین قیمت و بهترین نوع این پریفوم ها را انتخاب و خریداری کند.

قیمت پریفورم دهانه 70 در بازار ایران

معرفی تمام مدل های پریفورم دهانه ۷۰

معرفی تمام مدل های پریفورم دهانه 70 اصولا همانطور که گفته شد اولین پارامتری که سبب تنوع این پریفورم ها می شود اندازه دهانه آن ها می باشد که باعث می شود تا نوع استفاده از پریفورم ها آسان تر شود و متقاضی بتواند با تمام مدل های پریفورم درجه یک آشنا شود و به راحتی آن ها را انتخاب کرده و بالاترین سطح کیفی آن ها را مورد استفاده قرار دهد.

اصولا نوع فرایند تولید مدل های پریفورم بر روی تنوع مدل های آن تاثیر دارد و به این نکته دقت کنید که نوع سر پریفورم به دلیل اینکه در فرایند کشش بادی تغییر نمی کند یکسان است و در تمام مدل ها به یک شکل می باشد اما دهانه پریفورم باعث شده تا استفاده از آن ها بسیار گسترده تر شود.

پریفورم ها بر اساس جنس به دو گروه ضعیف و قوی تقسیم می شوند که نوع ضعیف آن ها نازک تر، مواد اولیه بی کیفیت تر و انعطاف پذیری کمتری دارد اما نوع قوی آن از ضخامت بیشتری برخوردار است و انعطاف پذیری بسیار بالایی نسبت به دیگر پریفورم ها دارد و به همین دلیل استفاده از آن ها گسترده تر می باشد.

مدل های گوناگونی وجود دارد که هر کدام از آن ها کاربردی متفاوت دارد برای مثال مدل پریفورم صنعتی بیشتر برای دارو ها استفاده می شود همچنین از این مدل ها برای قطره چکان ها نیز استفاده می شود.

قیمت عمده پریفورم دهانه ۷۰

قیمت عمده پریفورم دهانه 70 قيمت پریفورم دهانه ۷۰ به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد و آشنایی با این عوامل باعث می شود تا متقاضی بتواند به راحتی این پریفورم ها را انتخاب کرده و آن ها را خریداری کند و از خرید خود نیز نهایت اطمینان را داشته باشد.

قیمت پریفورم بستگی به جنس و نوع و مدل آن ها دارد و می توان گفت که هر چقدر کیفیت مواد اولیه بیشتر شود در نهایت کیفیت خود پریفورم نیز افزایش می یابد و اصولا افزایش سطح کیفی پریفورم ها نیز سبب افزایش قیمت آن ها می شود البته روش فروش این محصولات نیز تاثیر زیادی بر روی تعیین قیمت این محصولات درجه یک دارد و می توان گفت که این عوامل بسیار مهم هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش پریفورم دهانه ۷۶

پیشرفت انواع بطری ها در سایت ها و جنس های مختلفی تولید می شود که برای زندگی روزمره بشر اهمیت بسیار زیادی در از جمله بیشترین وسایلی که با استفاده از بطری های پلا

پاسخی بگذارید